9. nov. 2013

Endelig helg ;)

Herlig med helg spesielt når det er ruskevær og ikke lysten på dagstur ;)

Har så mye å gjøre her at jeg bare sitter og tenker på alt ;) er ikke det deilig da. Får ta det til mandag, haster ikke. En ting er sikkert ingen kommer å tar det for meg ;).

Nå er teppet ferdig, bare tørkes så skal jeg sende det til Drøbak til ny eier ;) Koselig å sende et så flott teppe til hjembyen min ;).
 Har brukt det garnet og fargene som står i oppskriften.

Dette tok jo litt tid, men er igang med neste bestillingen. Denne gang er det et sett fra Den store guttestrikkeboken, her er bilde av det jeg skal lage. Bildene er hentet fra oppskriftene.


Fargene hun skal ha er lys brunmelert nikkers, okergul jakke,  lue og skjerf i samme garn som nikkersen. La opp til vrangborden i går kveld og er snart ved skrittet, et par cm igjen.

Om det ikke kommer inn flere bestillinger før jul skal jeg starte på julegavene. Det er litt av en jobbså har vel ikke mer enn tiden regner jeg med. Bilder kommer etter julaften ;)

Nå får jeg ønske dere en riktig god lørdags kveld og søndag ;)

Nå skal det strikkes ;)
Mirra



Ingen kommentarer: