16. nov. 2013

Lørdag og sola titter frem bak skyene ;) Kanskje dagen blir flott alikevel ;)

For en morgen det var i dag. Sto opp ved 7-8 tiden. Har fått gjort masse i dag vasket noen vegger og dører, strøket og tatt noen bilder ute. Tok kaffen på terrasse trappen, det var hele 9,8 varmegrader, så det var herlig å sitte i stillheten.

I går hadde vi besøk til langt på natt. Jeg fikk selvfølgelig strikket, kan jo ikke legge det fra meg.......... det er meg i ett nøtteskall ;) De andre sitter jo å koser seg med sitt, så hvorfor ikke sier nå jeg.

Jeg strikket en lue, ikke mønster eller noe men den ble da søt alikevel ;)
 Jakken, skjerfet er også ferdige samt
 nikkersen.
Teppet og dette settet skal sendes til mandagen. Da setter jeg igang med julegavene til MMMM, det blir litt av en jobb.
Alle skal få hver sin,
dette er bilde fra oppskriften. Garn, knapper, flagg og skinn er innkjøpt så da er det bare å sette igang. Bilder av de ferdige arbeidene kommer etter julaften.

Så da har jeg vel nok å stelle med før jul. Skal passe en av guttene også i desember noen dager så har vel ikke mer enn tiden regner jeg med.

Nå skal jeg pusle litt i huset, stryke videre, vaske vinduer og selvflgelig strikke videre. Skal lage en annen lue også som jeg akkurat har begynt på. Fikk for mye garn så da strikker jeg en ekstra lue til dem ;).
Ønsker alle som titter innom en fabelaktig helg, jeg skal kose meg, det er sikkert.
 
Siste rest av blomster i hagen ;)

Mirra

Ingen kommentarer: