12. nov. 2013

Snart klart for tid i hagen ;)

Skal i dag rydde bort hagemøblene og krukkene. Det skal bli godt å være ferdig her til snøen kommer. De fleste møblene er inne og under tak, men det hvite tresettet vi har bak må dekkes til med pressenning.

Noe planker ligger også enda ute så de skal under terrassen.

På strikkefronten går det i det barnesettet.Har nå snart ferdig første arm. Oppdaget at jeg hadde strikket nedekanten på jakken i gult, det skulle vært hvitt. Får fikse det etterpå for å rekke opp jakken det gjør jeg ikke.....

 Hun som skal ha settet har ikke bestemt seg for hvordan lue sønnen skal ha. Men det går jo fort den kan jo også ettersendes.

Når dette er klart skal jeg strikke litt votter og sokker som jeg ligger etter med. Gavene til MMMM i år blir disse anorakkene. Alle skal være like, håper jeg rekker det ;)

Skal bestille skinnkantene til disse, det er greit å ha de i stedet for å strikke de i pelsgarn synes jeg.

Nå har klokken snart blirr 11.30, sola skinner, så kanskje jeg skal begynne ute. Varmt er det også hele + 10 ;).
Teppet er snart tørt, skal lage noen ekstra ruter og overraske henne med en pute ;)
Ha en flott dag videre, Mirra

Ingen kommentarer: