19. des. 2013

Det nærmer seg både det ene og det andre ;)

snart helg og jul ;)

Har hatt Mikael her noen dager, vi har laget kokosmakroner og havrefran. Vært på butikken og selvfølgelig kost oss skikkelig. Det er jo så stille når vi blir alene igjen ,) men sikkert ikke lenge til neste besøk ;).

Vi er ferdige med julegavene, bare innpakking igjen, så her er det bare vanlig husarbeide og litt pynting som gjenstår.

I dag regner det og blåser litt, så kan ikke si jeg ønsker å bevege meg ute gitt. Men jeg har da mer enn nok arbeid på strikkefronten, så skal ikke kjede meg, he he.

Ferdige arbeid den siste tiden er barnesettet, lue og skappelgensere til Mikael og en som er halvferdig.

 Settet inneholder to luer, skjerf, jakke og nikkers. Strikket i Drops Alpaca.

 Skappelgenser i størrelse 6/7 år. Strikket i Mohair og Olpaca fra ICEYARN

 Mer garn mottatt, mohair og alpaca til fremtidige Skappelgensere ;)
 Skappelgenser til Mikael i Merino og Alpaca og til sist den påbegynte genseren til Mikael. Han valgte garnet selv. Her strikker jeg med dobbelt tråd Merino Gold Batic

Fikk en kjempeflott bukett av Anne som takk for teppet jeg heklet for henne. Det var veldig koselig og overraskende ;) ble kjempeglad ;)

Har i dag bestilt garn til Mariusjakken med hette. Dessverre var de utsolgt for mørke grått, men får bare vente til de har det inne igjen ;) Bestilte samtidig garn til tre nye Skappelarbeider ;).

Nå vil jeg ønske alle en fredfull jul, kos dere ikke stress for det er ikke bra.

God helg, Mirra