8. des. 2013

Herlig søndag med SNØ jippi

Endelig kom litt snø her hos oss også. Det blir jo så flott på trærne,lysere og egentlig litt varmere inne også.

Har begynt sånn smått med litt pynting. I går vasket jeg alle gardinene og er igang med stryking og kos ;)
Nå er jeg innom sofaen en tur for må jo strikke litt også innimellom. Fikk da ferdig begge genserne, har begynt på et sjal og luen er også klargjort. På tirsdagen sender jeg det nordover.

Har forresten fått tak i bilder av min farfar og farmor, det satte jeg veldig pris på.
Jeg ser tydelig hvem jeg har arvet nesen og øynene etter ;).
Fars søster Laila har jeg også fått bilde av både fra den senere tid og et avisutklipp. Synes hun likner veldig på min søster ;)

 Til uken kommer barnebarnet Mikael hit han skal være her noen dager. Ble så overrasket i går kveld for da ringte han meg. Jeg spurte om han fikk lov, men det sa han nei til. "jeg fant deg jeg momo på telefonene til mamma" Det er første gang noen av ungene har ringt meg av seg selv, det var koselig det ;).

Tirsdag skal jeg til legen igjen, nå får jeg kanskje svar på MR og bildene som ble tatt. Onsdag er det på sykehuset igjen til ny undersøkelse, håper de finner ut noe denne gangen.

Når det gjelder anorakkene er jeg godt igang med den i størelse M, har strikket 36 cm av bolen. Begynner snart på armene til den. 

Luen til babysettet har jeg begynt på 3 ganger, men nå går det bedre, har vel 10 cm igjen på den nå. Skal ha den ferdig i dag, skal sende det settet også på tirsdag ;)

Nå er det vel på tide å fortsette her i huset, skal jo også lage middag ;)

Ha en flott adventstid videre der ute ;)
 

 

Ingen kommentarer: