23. des. 2013

Lille julaften

Ja her går det i 100 ;). Stresser ikke for det synes jeg er tull. Er alltid tidlig med gavene og pyntingen tar jeg litt etter litt. Har nå bare igjen å pynte juletreet, som skal gjøres i kveld. Gardiner, duker og nissene er på plass. Nå mangler jeg bare litt støvsuging og tørke over gulvene så kan jeg fortsette med litt strikk.

Nå sitter jeg med handlelappen for skal snart på butikken å gjøre de siste innkjøpene.
 
Har snart to anorakker ferdig, litt på siste rygg igjen og montering da selvfølgelig ;).
 


Fikk jo blomster sist uke, de står like fint så de skal settes frem på julaften :=)
Skal kjøpe noen blomster i Svelvik etterpå for vil ha litt rødt i vinduspostene ;) det er alltid koselig.
 
Har også begynt på en Skappelgenser den blir veldig myk og god.
Er nok i en grå periode, til uken blir det beige og brunt ;).
 
I romjulen skal jeg lage jakke til naboen, han bestilte av meg på torsdagen. Garnet er kommet, satser på å ha den ferdig raskt.
 
Det første som står på bestillingslisten i januer er å strikke Mariuskofte med hette til min kusine Hild, gleder meg til det,. Det er en stund siden jeg strikket mønsteret. Mangler mørke grått garn, de er utsolgt så det tar vel noen dager før jeg har det her.
 
I dag kom siste forsendelse med garn, 134 nøster til i hus ;). Stort sett er alt til bestillinger, men unner meg en jakke eller genser selv også.
 
Nå vil jeg bare ønske dere alle som titter innom en riktig God Jul.
 
Mirra


Ingen kommentarer: