6. jan. 2014

Godt nyttår :o)

For en merkelig jul sier nå jeg, regn blåst og atter regn. Men inne har jeg jo pyntet så det var jo koselig alikevel ;)

Jeg har storkost meg med masse strikking, familie og venner. Litt av det jeg er igang med kommer her.

Først er det jakke til naboen, trodden den ble for liten, men heldigvis var det bare å strikke litt fra brystet og rundt halsen for å få en skikkelig brettekant ;).

Så har jeg funnet frem et par sokker jeg driver med, endelig er første ferdig.


Er jo med i Projos alonger, både lue og sokkealong samt retrostrikk av kofter. Her skal man ikke bli arbeidsledig det er sikkert.



 Link oppskrift


Litt bestilinger har jeg også, noen kan kombineres med alongene.
 Ny uke og nye oppgaver, skal denne uken gjøre ferdig hjertejente sokkene og strikke et par til i sort og hvitt.
Så skal jeg begynne på Mariusjakke i Grått med hette til min kusine Hild. Garnet er utsolgt, men fant nesten 4 nøster på 100 g av det mørke grå, hvert nøste er på 280 meter så satser på at det holder ;).

I dag er det grått, pøsregner og litt vind. Jeg vasker klær og juleduker godt å få jula ut igjen.

Da ønsker jeg alle som titter innom en flott og koselig uke ;)

MIRRA

Ingen kommentarer: