13. feb. 2014

Snart fredag ;) herlig

Ja her skjer det masse om dagen ;). Har begynt på jobb så mye strikking blir det ikke de kommende ukene. (er helt utslitt gitt ;) )

Har strikket endel i februar også, det kommer seg med bestillingene mine også ;).

To nye nydelige luer
Har fått i oppdrag å lage en slik shorts i bomullsgarn, sort, rødt og hvitt
Nytt garn, alpaca
Fødselsdagsgaver, mere strikkepinner ;) Disse er bare helt fantastiske å strikke med ;)
 Hjertevotter på gang ;) To par bestilt ;)
 Projo along 2014, januarvotter ;)
Hundegenser i nepalgarn ;)

Har nå kommet like langt på Marius Hettejakken som jeg har på bestilling. Fabrikk gikk tom for garn så måtte bestille annet garn å begynne på nytt ;) 
Slik har sålangt vært min produksjon denne mnd , nei jeg har da ferdig Dorthejakken også ;)
Den er sendt og mottaker er kjempefornøyd, passet perfekt.

Så vil jeg ønske alle som titter innom en fantastisk helg. Her skal det bli tur til Drammen, kanskje kino med barnebarna og datter`n, det gleder jeg meg til.

Mirra

1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Wow!! Ikke småtteri du holder på med akkurat :) så flotte luer, og masse annet fint. Du er bare dyktig Gerd :) trivelig å titte innom bloggen din igjen :) ha en fin dag