20. apr. 2014

Snart påsken over for i år

Har hatt besøk av fam. og venner. Gutta har overnattet, Mikael i to netter og Mathias i en. Mikael fikk være med oss til Sverige en tur for Mathias hadde vært med farmor og onkel. Vi får prøve å ike gjøre forskjell på dem ;)

Det har ikke blitt så mye ferdig av håndarbeider den siste tiden. Har jo arbeidet, vært på kurs, tannlegen og lege med sykehus. Ikke en dag fri har vi hatt, føles det som.


Nå er det å vente på svar på prøver og sluttinnspurt hos tannlegen ;) herlig.


Det som er igjen av bestillinger er Mariusjaken mangler bare en halv arm, Skappelgenser og en Oslo Anorakk til ei jente på 2 år. Ja gardiner også forresten, snart ferdig med første. Det skal være to stk på 2m x 50 cm, kjempeflotte blir de.


 Dette er en test ;)


Lager meg en Skappeljakke, godt å ha på terrassen fremover for vi sitter mye ute. 
 


 Har i dag begynt på en sommerduk til bordet på den ene terrassen, den hekles i sommerfarger ;)


Ellers så er jeg alene for mannen er på tur til Vestfossen, godt å være litt alene også. Leser bok, hekler og strikker litt, spiser når det passer meg, ikke så ofte jeg har alenetid, men skal si jeg setter utrolig pris på det ;)

Så har jeg funnet masse flotte ting som jeg kommer til å begynne på til høsten regner jeg med. Falt pladask for alt som kommer her ;)





Skal ikke ligge på latsiden enda ;)
Fortsatt god påske til dere som titter innom, jeg skal nå lage litt middag og kose meg med ananasduken min.

Mirra
 

1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Hei på deg :) ja du har tanker om mangt og meget, forstår godt at dagene flyr... Håper prøvene gir det resultatet du ønsker, kjedelig gå slik og vente... Så mye flott det er i det heftet der Gerd. Er det kommet nytt hefte, mønstre, i fra T. Solheim? Den kåpen og vesken var aldeles nydelig! :) Ha en fin kveld, kos å lese bloggen din