10. mai 2014

HELG HELG HERLIG

Hvorfor jeg er så glad i helgen, er jo hjemme hver dag for tiden... men det er vel innarbeidet regner jeg med ;) he he

Strikker og hekler som vanlig, ordner i hagen og i huset så har skjer det ikke mye nytt akkurat.

De nye veggene på terrassen er ikke malt enda, det begynte jo å regne når jeg var klar til jobben.  






Har også selvfølgelig handlet litt garn og oppskrifter
4 nye oppskriftsbøker er på vei så her skal det hekles og strikkes i sommer ;) Har også kjøpt mønsterheftet fra Viking Garn, fra det skal jeg strikke denne toppen i sort garn Bjørk.


Nå får jeg vel komme igang med dagens gjøremål, skal først kose meg med kaffen og avisen.

Ønsker de som titter innom en riktig god helg videre..

MIRRA

1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Ja prosjektene er på vei - ingen tvil om det Gerd :) trivelig å titte innom deg, bare lekre håndarbeider, plagg å se :) riktig god helg til deg også - kos dæ!