2. mai 2014

Så skriver vi Mai ;) herlig snart sommer ;)

Har strikket og heklet litt den siste tiden.. Arbeids utprøving er avsluttet så nå er det bare å vente på utfallet.

Det har vært mye stress og mas her i heimen den siste mnd. Legebesøk, arbeid og undersøkelser både her og der for oss begge to.

Barnebarna har vært her i to omganger i april, det er alltid kjempekoselig ;). Mikael ble hentet i efta av Marita og Martin I går hadde vi skifte av barn. Onsdag var vi på Besteforeldre treff på skolen til Mathias, Danvik skole i Drammen. Mathias ble med oss hjem.
Må jo passe på å ha de her sålenge de vil komme og elsker det ;) Tiden går jo så fort plutselig setter de seg på bakbena og nekter.

 Nytt garn, dusker, oppskrifter er ankommet. Mange flotte oppskrifter så her blir det sommerstrikk tror jeg ;). Har begynt på en Oslo Anorakk i bomull, trodde den ville passe til en av gutta, men tror jeg må få meg nye linser he he. Denne blir til en 2-3 åring, he he.
 Her har jeg strikket en Oslo Anorakk i Drops Karisma, ca 2 år str. Pinner nr 4,5

Her er jeg igang med en ny Oslo Anorakk, størrelse 2-3 år.. Denne er for salg etter hvert. Er iferd med å komme igang med Epla butikk. I den forbindelse må jeg ha noe ferdig for salg.

Nå i de kommende ukene blir det mye terrassestrikk og kos får jeg håpe. Garn er innkjøpt og jeg er snart klar for nye prosjekt.

Her er jeg igang med en ananas duk til meg selv, hadde tenkt å ha den på terrassebordet .

Jo forresten min PC er på reparasjon, får den igjen midt i neste uke. Har funnet frem den gamle men den er ganske vrang, slår seg av hvert kvarter, blir skikkelig varm. Ganske kjedelig og irriterende ;)
Da får jeg ta kvelden, ønsker alle besøkende en riktig god helg videre.