28. jun. 2014

Her går det i torden og regn om dagen ;)

Sannelig har det vært vær her ;) men det må man jo bare regne med. På torsdag satt vi ute på terrassen(den med tak over) da det begynte sånn smått å regne. Arnfinn gikk inn mens jeg ville sitte litt til...... litt til ja..... Det ble altså et så forferdelig regnvær og torden og jeg måtte bli sittende der ute. Været varte i over 1 time og temperaturen gikk sannelig mye ned. Redd var jeg også....


Men det gikk dag greit, men det var litt av en opplevelse å sitte der alene..... Det lynte og tordnet i samme sekund så det var nærme ;) Neste gang stikker jeg inn før det tar av, he he.

I går var jeg alene, skal si jeg fikk gjort masse. Ryddet i tre av rommene og det ble en full søppelsekk. Begynner jeg i same rom i dag blir det vel en sekk til ;)

Jeg har da fått gjort noe hobby denne uken også og selvfølgelig bestilt mer garn til fremtidige strikkerier ;). Her kommer ett lite knippe!

Hefter og nytt garn
 Bomullsgarn

 Oslo Anorakk i bomull
 Klut Ballblom
 Bomullskjole str 2 år
 Bomullskjole str 2 år
 Babysett 6-9 mnd




og til sist oppskriftene og det påbegynte settet ;)

Nå har det begynt å regne og det er skikkelig vind så får vel ta en tur ut og se etter minste katten Sofus ;)

Ønsker alle som titter innom en riktig god helg videre.

Mirra


Ingen kommentarer: