29. jun. 2014

Så er det snart ny uke, kanskje litt bedre vær.

I morgen skal jeg strikke videre på Marius jakken og genseren. Er vel på tide å få det ferdig og avgårde til nye eiere. Det er jo bare armer og hette igjen så hvorfor ikke bare gjøre det ferdig.......

I går og i dag har jeg sortert og ryddet i garnet mitt. Fant masse jeg overhode ikke husket. Det var 4 bedrollers og en stor oppbevaringsboks. Skal si det var mye flott. Drops Nepal, Lima, Alpakka, Paris og You og en stor eske med bomullsgarn. Kan egentlig ikke forstå at jeg har glemt dette........

Kjøpte meg 6 nye plastbokser for å få ryddet og sortert alt jeg har. Her skal det ikke bli mer handling det er sikkert. Men fikk jo garnpakke i går da...... men det skal være det siste (om jeg ikke får en bestilling hvor jeg er nødt da).

Her kommer et lite utdrag av hva  jeg skal lage og selge. Begynner ikke før alt er ferdig (det jeg har liggende) for nå må jeg ha unna mine UFOER ;)
 Tunikaen er ferdig for pynt, og har begynt på buksen den er nå klar for mønsterstrikk ;)



Er igang med å legge ut salgsvarene mine på Epla, må få unna endel av det som er klart for salg. Men det blir ikke før etter sommerferien.

Nå får jeg fortsette med ryddingen og oppdagelsesreisen inn i mitt garnmekka ;)

Ha en flott søndag videre ;)

1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Du verden så masse nydelig barnetøy du holder på med Gerd - bare lekkert! :) kos deg i garndykking ;)