6. aug. 2014

Litt bloggtørke kan man vel si

I sommer har det vært masse å gjøre, så har prioritert andre ting enn bloggen ;)

Men strikking har det da blitt litt av, ikke så mye men noe har det jo blitt.
Vognteppe


Masse koselig besøk av familie og venner. 


Har hatt besøk fra Tromsø min kusine med mann, de har jeg aldri truffet før ;) 


Kjempekoselig møte. Har også vært på besøk hos Turid og Jan før de reiser til Spania for neste 6 mnd.




Har passet guttene også må jo benytte anledningen før de er skolegutter begge to, nå er det vel litt over en uke før de er igang. Da blir det jo bare ferier og helger man får anledning til å ha de her.

Vi hadde de her fra mandag til tirsdag, kjørte de hjem i kveldingen i går, sannelig er det kjempekoselig med besøk av dem ;)

Her kommer noen av arbeidene jeg er ferdig med og driver med ;)



Klut 30x30 cm

 Babykjole 2 år
 Mitt teppe endelig ferdig
 Babyteppe 75x88- blitzen gjør at det virker falmet men det er ikke det ;)
 Kåpe

 Litt av garnlageret mitt.............

 Nyinnkjøpt mottak mandag ;)




Nå er det snart høsten, men må si vi har vært veldig heldige med været i år. Plages av varmen, men varmepumpen gjorde det levelig her inne, er så fornøyd ;)

Ønsker alle en riktig god uke videre, jeg skal strikke på, fikk akkurat en bestilling på en Oslo Anorakk i str 3 år, herlig ;)

Mirra

1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Gulp!! Får nesten dårlig samvittighet jeg - når jeg ser alt det du lager, hvordan får du tid til alt dette da Gerd? Fatter ikke :) uansett, bare nydelig og flott alt i hop :) ha ei riktig god uke, så må jeg vel skjerpe meg jeg også, har masse planer men tør ikke nevne dem en gang ;) klem