25. aug. 2014

Mandag, regn sol og kjøligere ;)

Her går det i 100 om dagen, vinteren
nærmer seg og bestillinger på vintertøy er igang ;).

Ute har jeg nå klargjort gjerdet som skal fikset, klar for sag og maling, venter på at sommeren kommer tilbake, ja de sa så på nyhetene i dag ;). Ikke det at jeg føler det nå i regnværet, men det er jo varmt ute enda ;)

Naboen døde her for et par uker siden, de skal selgs så jeg måtte ut g fikse muren vår på endeveggen som lvender mot terrassen deres. Nå er jeg ferdig med både pussing og malingen heldig med været da jeg malte ;) Fint ble det også brukte eggehvit maling. Muren er vel 3 x 7 m så det var jo litt å gå over ;)

Når det gjelder strikking har jeg ikke ligget på latsiden. Har laget Oslo Anorakker og er igang med et Marius teppe som skal være dobbelt.




Det neste etter teppet er å få ferdig to Mariusgensere som mangler armene og montering, og 4 par tøfler. Det er planene for denne uken. Neste uke har jeg også Oslo Anorakker, Acnegenser, babyteppe og en Mariusgenser til. Herlig å ha noe å sysle med sier nå jeg.


Ønsker alle som titter innom en riktig god uke videre.

MIRRA


 

1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Wow, for et engasjement - og energi :) du maler og strikker om en annen... Stadig like mye flott på siden din :) god helg Gerd