10. feb. 2015

Februar og varmegrader kan det bli bedre :o)

Tiden flyr, ikke lenge til vår, er fornøyd med vinteren så langt. Her går det fortsatt i strikking, sykdom og legebesøk. Håper det snart er over for nå fortjener vi litt fri ;)

Har mange bestillinger inne, strikker i alle ledige stunder. Har fått bestilling på Marius kjole lik den kona til Stordalen har, selv om hennes ikke er strikket. Gleder meg til å ta fatt på den. Garnet er innkjøpt har bare noen andre bestillinger først som må avgårde.
 To par hjertevotter

Lørdag var det baby Marius sett som ble sendt, og to rundhalser er på vei til nye eiere. Har også bestilling på 5 Oslo Anorakker som jeg er godt igang med. Tre blå og hvite, en brun og rosa og en hvit og rosa ;).
 Knestrømper til settet snart ferdig

Mariusgenseren i Herre XXl er sendt og i morgen går det avgårde et par votter. Så ja her går det unna.


Nå er jeg igang med neste Oslo Anorakk og en rundhals som skal ha refleksgarn med i strikking og et par leggvarmere også i samme mønster og med refleksgarn
Til uken er det vinterferie i vårt fylke, ei venninne av meg fra Skien kommer på besøk. Hun skal være her fra mandag til torsdag. Da blir det strikketreff he he :)

Noen av bestillingene jeg har fremover ;)


 Denne skal strikkes i bomullsgarn
 Hundegenseren skal ha Marius mønster
Ønsker alle en fortsatt flott uke ;)

MIRRA

1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Du er bare unik altså - jeg fatter ikke hvordan du rekker over alt :) så mye flott du holder på med!