17. mar. 2015

Mars allerede ;) Herlig

Nå har vi sannelig hatt noen fantastiske soldager. Nå skal jeg snart starte med hagemøblene. De er nå over 20 år, men har stelt de bra så de holder noen år til ;).

Har jo ny terrasse både forran og bak huset, mangler litt arbeid der også. Har malt all stakitt så nå er det bare å montere de på. Hagemøblene skal få friske farger i år, tror dette blir fint. Om ikke i virklighet så i hodet mitt he he.

Forran har vi kjøpt glassvegger, skal bli godt å få rommet tett før vinteren.

På strikkefronten går det som vanlig, masse bestillinger, herlig.
Disse bestillingene har jeg fått den senere tid


Denne dressen skal ha luemønsteret



Solgt den rosa dressen etter at den ble ferdig. Nydelig ble den og mottaker sier det samme ;)


Nå strikker jeg på Marius kole som skal bli mest lik Fru Stordalen sin, selv om hennes ikke er strikket. Prøver så godt jeg kan, tror dette går bra. Må lage mønsteret selv for det finnes ikke mønster til den.
  Har også strikket et par sokker og er igang med et par til.
En Oslo Anorakk til er ferdig og påbegynt neste ;)
Her vel 5 dårlige samvittigheter på strikkefronten som jeg skal ta tak i å få de ferdige i påsken. Godt man har planene i orden. Håper det blir litt godvær da også så man får begynt litt ute.

Da ønsker jeg alle som titter innom en flott uke videre.

MIRRA

Ingen kommentarer: