23. mar. 2015

Snart påske ;)

Ja det skal bli godt med litt fri, selv om jeg går hjemme
følger jeg ukenes fridager. Viktig å ta seg litt fri innimellom ;).

Lørdag hadde vi minste barnebarnet på overnatting. Koste oss veldig, var ute å slo litt badmington, tror jeg er 25 enda gitt..... Falt selvfølgelig og slå meg litt. Falt bakover rett på baken med armen under meg og benet rett i stenkanten rundt bedet.  Kjenner det godt for å si det slik.

Har hatt rørlegger her i dag for fikk lekkasje på toalettet. Koster penger gitt, merkelig at det skal bli slik i mars. Årets værste regningsmåned, godt man har satt av litt til slike uforutsatte ting. Han kom i dag tidlig så nå er rørene fikset, ny toalett og blandebatteri på vasken. Godt man var hjemme så vi fikk koblet fra vannet.

Her raser det inn bestillinger tror jeg har strikkeoppdrag langt inni sommeren ;).

Har begynt på en grå genser, Mariuskjolens armer, Marius sett , stripete genser og en Mariusgenser i str M.



 Satser på at jeg vil ferdig med et par av tingene i løpet av denne uken. Skal også begynne på Tyrollerjakken i påsken.

Nå skal jeg snart på sykehuset skal ha et lite inngrep ved 18 tiden. Det er så flott at de behandler også på kveldstid. Mannen kjører meg, når vi er hjemme igjen blir det fødselsdags kake på han som i dag er alderspensjonist :).

Ønsker alle en flott uke videre, Mirra

1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Finnes det mønster på tyrolerjakke Gerd? :) har vært i østerrike, og da jeg så alle de flotte draktene de bærer falt jeg helt i staver - de er så flotte :) men det er det sannelig her inne også, du lager det ene flotte etter det andre, alltid mye fint å se her hos deg, ikke rart de bestiller plagg nei :) ha ei riktig fin påske Gerd, trønderklem på vei